Jojomay hizmetlerimiz ile tanıştınız mı?

Online randevuya özel %10 indirim fırsatını kaçırmayın!

Hemen Jojo May'e Git!

FRANCHISE

sikcasorulansorular

ProNail son teknoloji podoloji kabinleriyle uygulama yapan yeni nesil El & Ayak Sağlığı Merkezi konseptidir.

2006 yılında İstanbul merkezli kurulan ProNail El & Ayak Sağlığı Merkezleri, uluslararası ortaklık yapısı ile medikal teknolojilerin en yeni trendlerini dünya ile eş zamanlı sunar.

Almanya, Fransa ve İngiltere’nin medikal el & ayak sağlığı alanında yarattığı innovatif makine teknolojilerini,
dünyayla eş zamanda salonlarına dahil edebilen dinamik alt yapısı ile ProNail batık tırnak, nasır, siğil, kalıcı oje, protez tırnak vb. hizmetlerinde haklı bir ünün sahibidir.

Hastane ortamında hizmet alır gibi müşteri memnuniyeti yaratan ProNail salonları, 12 farklı lüks alışveriş merkezlerinde çarpıcı bir dekorla, samimi bir ortamda unisex hizmet vererek hergün yüzlerce mutlu misafir ağırlıyor.

Günümüzde oluşan hijyen arayışı, artan farkındalık ProNail Medikal El & Ayak Sağlığı Salonları’nın sürekli büyüyerek ve daha çok kazandırarak gelişmesinin temelini oluşturuyor.

  • ProNail Medikal El & Ayak Sağlığı Salonları, batık tırnak, nasır, çatlak topuk, protez tırnak, kalıcı oje hizmetleri ve bakım ürünlerini aynı salon konseptinde sunar.
  • Medikal teknoloji ekipmanları sayesinde gözle görülür sonuçlar yaratarak marka güvenilirliğini sağlar. Hizmetleri tamamlayıcı ürün satışı ile işletmenin kar hedeflerinin realize olmasını garanti eder.
  • Salon gelirlerinin toplamının %60’ı hizmetlerden %40’ı ise ürün satışından sağlar.
  • Hizmet üretimindeki maliyetleri %10 civarında olması, hizmet satışındaki kar marjını %500’lere kadar çıkarmaktadır.
  • Ürün satışlarında ise %80 ila %120 olan kar marjı salonun satış sonrasında oluşacak net karının yükselme garantisidir.
  • ProNail Salonları, hizmetlerinin yüksek karlı geliri ile tamamlayıcı ürün satışını tek bir mağazada birleştirir.
  • Salonların stoklama maliyeti ve riskleri düşüktür. Ürünlerin raf ömrü 3 ila 5 yıldır, sezon ve indirim dönemi sınırlaması yoktur.
  • ProNail Salonları, hizmet ve ürün fiyatlarının min. 25 $ ile max. 5000 $ aralığında olduğu geniş bir yelpaze sunar. Bu sayede müşterinin alım gücü oranında az sayıda müşteri ile maksimum satış hedefleri yakalamayı mümkün kılar.

ProNail Medikal El & Ayak Sağlığı Salonları, 18-65 yaş arası kadın ve erkekler misafirlerine hizmet vermektedir.

Bakım hizmetleri 6 ila 8 seanslık paketlerle satılan periyodik bakımlardan oluşur. Paket alan misafirler salonun müşteri portföyünü hızla arttırırken, gelecekteki gelirleri görülür hale getirerek riskleri azaltır.

Gözle görülür sonuçlar yaratan yüksek teknolojili makineler ve maximum fayda sağlayan profesyonel ürün kalitesi müşteri sadakatini arttırır. Oluşan haklı ün ağızdan ağıza yayılarak kendi reklamını kendi yapan ve sürekli büyüyen işletme modelini oluşturur.

ProNail franchise sistemi tüm salonları uluslararası network ağı ile birbirine ve merkeze bağlı tutar.

Web tabanlı olarak çalışan CRM (müşteri kayıt ve yönetim) sistemi müşteri kayıtlarını ve hizmet ayrıntılarını buluta anlık ileterek arşivlemeyi ve bilgilerin ulaşılabilirliğini güvence altına alır.

Salonlarda kullanılan RA işletim sistemi, CRM yönetimi, online rezervasyon, dijital pazarlama, stok planlama, muhasebe kaydı ve faturalama sistemini bir araya getirerek 360 derece entegre bir yönetimi mümkün kılar.

ProNail Medikal El & Ayak Sağlığı Salonunuz 24 saat online rezervasyon sistemi sayesinde siz uyurken bile para kazanmaya devam eder.

Rusya, Orta Doğu ve Avrupa’yı kapsayan çok güçlü CRM ve dijital pazarlama ağı ile müşteri akışında süreklilik sağlanır. Bölgedeki güzellik hizmetlerini alan ya da ilgilenen kişiler yaşlarına, lokasyonlarına ve hatta eğitim seviyelerine göre özel hedef gruplara ayrılarak kişiye özel reklamlarla salonlara davet edilir.

ProNail, franchise sistemi içerisinde yer alacak adayları uzun dönemli yatırım ortakları olarak değerlendirir. Bu ortaklığın en önemli temelini güven, şeffaflık ve marka farkındalığı oluşturur.

Franchise yatırımcısından beklenen, kendi bölgesinde marka bilinirliğini ve güvenilirliğini oluşturması aynı zamanda markanın itibarını arttırmak için en yüksek çabayı göstermesidir.

Yatırımcı, ortaklık süresince şeffaflığını korumalı ve marka kullanım haklarına saygı duymalıdır.

Salonlar 360 derece dijital alt yapıyla yönetilir. Franchise yatırımcısının bu sistemleri işletmek, yürütmek ve merkezle entegre iletişimde tutabilmek için asgari bir işletme bilgisine sahip olması ya da bununla ilgili iş gücünü sağlaması beklenir.

Franchise Başvuru Formu